Aankondiging Mendix World 2014

Rotterdam, 19 september 2013 – Mendix, ontwikkelaar van het gelijknamige bedrijfsapplicatieplatform, kondigt Mendix World 2014 aan. Dit vooraanstaande evenement is bedoeld voor klanten, partners en IT-professionals binnen het wereldwijde Mendix-ecosysteem. Mendix World vindt plaats op 3-4 april in de legendarische Cruise Terminal te Rotterdam.

Mendix World 2014 is een jaarlijks terugkerend evenement waar CIO’s, IT-managers, ontwikkelaars en app-professionals zich kunnen informeren over nieuwste inzichten en best-practices in dynamische markten als application platform as a service (aPaaS), enterprise app-platformen, agile-ontwikkeling, mobile en cloud. Het programma bestaat uit een mix van keynotes, case-studies van klanten en partners, best-practice workshops en discussiepanels, geleid door marktexperts. Klanten, partners en gebruikers krijgen op Mendix World 2014 bovendien uit de eerste hand updates over de productstrategie en toekomstvisie van Mendix.

Cruise Terminal Rotterdam
Mendix World 2014 wordt gehouden in de Cruise Terminal in Rotterdam, dat tussen 1873 en 1970 werd gebruikt door de Holland-Amerika Lijn. Sinds die tijd is dit pand uit de hoogtijdagen van transatlantische cruiseschepen opgewaardeerd naar een modern conferentiecentrum. De Cruise Terminal is een van de meest opvallende gebouwen in Rotterdam en biedt een geweldig uitzicht op de stad, de Nieuw Maas en de Erasmusbrug. Een ideale locatie voor Mendix World 2014, waarmee tegelijk de hechte band van Mendix met Amerika en Nederland wordt onderstreept.

Save the date
In 2012 werd Mendix World bezocht door meer dan 1.000 klanten, partners en gebruikers. ‘Mendix World heeft enorm veel aandacht en opwinding teweeg gebracht,’ zegt Derek Roos, mede-oprichter en CEO van Mendix. ‘Het evenement is uitgegroeid tot een niet te missen evenement voor iedereen die geïnteresseerd is in de toekomst van applicatieontwikkeling. In april 2014 brengen we Mendix World naar het volgende niveau.’
Roos verwijst hiermee naar de indrukwekkende groeicijfers die Mendix al jaren laat zien, als gevolg van de toenemende vraag naar het flexibele bedrijfsapplicatieplatform. Roos: ‘Mendix is koploper in het nieuwe tijdperk van business-IT en de snel veranderende markt voor applicatieplatformen. Ik kijk uit naar Mendix World 2014 om ons enthousiasme voor de toekomst te delen met gebruikers, klanten en partners, maar ook met de gehele ontwikkelaars-community rond ons applicatieplatform.’

Meer informatie over Mendix World 2014: www.mendixworld.com.

Derek Roos: ‘Mendix is koploper in het nieuwe tijdperk van business-IT en de snel veranderende markt voor applicatieplatformen. Ik kijk uit naar Mendix World 2014 om ons enthousiasme voor de toekomst te delen met gebruikers, klanten en partners, maar ook met de gehele ontwikkelaars-community rond ons applicatieplatform.’