Mendix erkent beste ontwikkelaars met MVP-programma

Groep meest waardevolle professionals krijgt exclusieve voordelen toegekend

Rotterdam, 7 december 2015 – Mendix, leider in digitale innovatie en Platform-as-a-Service (PaaS), kondigt vandaag haar MVP-programma (‘most valuable professional’) aan. Het programma erkent en beloont Mendix-ontwikkelaars voor hun onderscheidende bijdragen aan de Mendix-community. Voor 2016 bestaat deze selectie vooralsnog uit een groep van dertien ontwikkelaars.

Het Mendix MVP-programma geeft ontwikkelaars een podium dat Mendix en de community helpt te verbeteren. Het gaat om de ontwikkelaars die zich inzetten door forum posts te beantwoorden, herbruikbare componenten te delen in de Mendix App Store, advies over documentatie te geven en training aan te bieden. Ontwikkelaars die blijven bijdragen, behouden hun status binnen het MVP-programma. Zo kan de groep zich de komende jaren mogelijk uitbreiden.

De professionals krijgen nu, naast een award, een grotere zichtbaarheid binnen de community, moderator-rechten in de Mendix App Store en het forum, plus uitgebreidere toegang tot documentatie, zoals trainingsmateriaal van de Mendix Academy. Verder zijn zij in contact met Mendix R&D en sr. management, krijgen ze inzicht in Mendix’s product-roadmap en mogelijkheden als spreker op te treden tijdens Mendix-events en meet-ups.

De groep van dertien Mendix MVP’s voor 2016 bestaat uit:

• Rom van Arendonk, Capgemini
  • Ronald Catersels, Daywize
  • Kilian Croese, Conclusion
  • Han Pieter Duyverman, Independent Business Engineer
  • Herman Geldenhuys, ProfitScience
  • Marcel Groeneweg, IT Visors
  • Erwin ‘t Hoen, FlowFabric
  • Samet Kaya, CAPE Groep
  • Mike Kumpf, Brook Trout Partners, LLC
  • Nolan Ramsey, EPI-USE
  • Andries Smit, Flock of Birds
  • Bart Tolen, Mansystems
  • Herbert Vuijck, APPRONTO

“Wij waarderen niet alleen de ontwikkelaars die uitblinken in het snel bouwen van applicaties met Mendix, maar vooral ook degenen die daarnaast ook actief hun kennis delen met onze community”, aldus Hans de Visser, vice president product en solution marketing bij Mendix. “Deze – voor ons en onze klanten – bijzondere groep is een vitaal verlengstuk van Mendix. We kijken ernaar uit om nauw met hen samen te werken om Mendix, ons platform en onze wereldwijde community verder te ondersteunen en uit te breiden.”

Voor meer informatie over het Mendix MVP-programma en hoe een ontwikkelaar voor het programma te nomineren, lees dit artikel.