Mendix Organiseert Interactief Webinar Met Dr. George Westerman Van MIT

“Communicating IT’s Value to the Business”

5 december 2013 – Mendix, ontwikkelaar van het gelijknamige bedrijfsapplicatieplatform, organiseert op 12 december 2013 om 17:00 uur een live webinar met Dr. George Westerman van het Center for Digital Business van de prestigieuze Amerikaanse universiteit MIT. Dit interactieve webinar gaat over het effectief communiceren van de waarde van IT aan de business. Aanmelden kan via: https://ww2.mendix.com/MITWebinarDec2013.html.

Dr. George Westerman is auteur van het boek “The Real Business of IT: How CIOs Create and Communicate Value”. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor het onderzoeksportfolio rond Digital Transformation van het Center for Digital Business (CDB), dat onderdeel is van het Massachusetts Institute of Technology (MIT).

Interactieve discussie

Gedurende dit door Mendix georganiseerde management-webinar zal Westerman diverse onderwerpen uit zijn onderzoeksportfolio bespreken, waaronder het bekende vooroordeel dat IT slechts een kostenpost is. Ook zal hij uitleggen hoe CIO’s beter de waarde en succesverhalen van hun projecten kunnen communiceren, in plaats van het verdedigen van budgetten en gemiste projectdeadlines.

Westerman zal verder onthullen hoe CIO’s hun rol als ‘opnemer en uitvoerder van opdrachten’ kunnen omvormen tot die van een business-partner door op de juiste momenten over de juiste business-values te communiceren.

Dit webinar breekt verder met het traditionele format, doordat er ook ruimte is gemaakt voor interactieve discussie met Westerman. Deelnemers krijgen de gelegenheid om de discussie richting te geven door hun vragen direct aan de expert te stellen. Ook voorafgaand aan het evenement kunnen al vragen ingediend worden door deze te tweeten naar @MendixSocial.

Het webinar vindt plaats op 12 december 2013 om 17:00 uur en is via elke moderne browser online te volgen.

Voor meer informatie en om te registreren: https://ww2.mendix.com/MITWebinarDec2013.html.