Mendix-webinar met Scrum-oprichter Over Het Potentieel van Agile Voor Organisaties

Rotterdam, 3 september 2013 – Mendix, ontwikkelaar van het gelijknamige bedrijfsapplicatieplatform, houdt op 11 september een live webinar met Scrum-oprichter Jeff Sutherland, getiteld ‘Harnessing Your Organization’s Agile Potential’. Een uitgelezen kans om te horen hoe Scrum ook buiten software- en productontwikkeling waarde kan toevoegen aan organisaties. Het evenement is gratis online bij te wonen. Aanmelden kan via: www.mendix.com/sutherlandwebinar.

Scrum en andere agile-methoden worden steeds breder ingezet binnen bedrijven. Om dit gedachtengoed uit te dragen organiseert Mendix met Dr. Jeff Sutherland een webinar voor geïnteresseerden om de evolutie van Scrum en business agility te bespreken en hoe dit innovatie en marktleiderschap vooruit kan stuwen. Het webinar vindt plaats op woensdag 11 september om 17.00 uur.

Snelle innovatie
Jeff Sutherland is de CEO van Scrum Inc. en de auteur van het boek The Power of Scrum. Hij is de belangrijkste expert op dit gebied en kan als geen ander vertellen hoe Scrum in de loop der jaren is geëvolueerd om aan de wensen van hedendaagse business te voldoen. Met zijn grondige kennis van bedrijfsprocessen, zal Sutherland de organisatorische voordelen van Scrum binnen bedrijven beschrijven en een overzicht geven van de best practices voor organisaties die snellere innovatie mogelijk willen maken.

De voordelen van Scrum zijn volgens Sutherland niet beperkt tot enkel software- en productontwikkeling. Mendix nodigt daarom ontwikkelaars, bedrijfsanalisten, productmanagers, projectleiders en stakeholders van zowel business-units als IT-afdelingen uit om te leren hoe zij de onbenutte innovatiekracht van agile application-ontwikkeling kunnen benutten. Het onderwerp van dit webinar ligt in dezelfde lijn als Sutherland’s nieuwe boek, ‘Software in 30 Days’ en de workshop die hij geeft, genaamd ‘Innovate or Die’.

Aanwezigen bij het webinar zullen leren:

• Hoe bedrijven versneld ‘agile gaan’ om innovatie en markleiderschap vooruit de stuwen
  • Hoe je een team in staat stelt innovatie onderdeel te maken van het ontwikkelproces
  • De tools en technologieën die agile-excellence verbeteren in organisaties van elke grootte

Voor meer informatie over het webinar of om te registreren: www.mendix.com/sutherlandwebinar.

Volg @MendixSocial op Twitter en tweet mee met hashtag #Scrum2innovate.

Over Scrum Inc.
Scrum Inc. is the world’s foremost authority on the Scrum Agile framework, and helps companies achieve the full benefits of Scrum through a suite of services including: Training, Coaching and consulting, Leadership workshops, Team Assessments, Online resources, Publishing and new content development. For more information visit: www.scruminc.com