Mendix World 2014: Eerste Keynotes en Sponsors Bekend

Rotterdam, 18 december 2013 – Mendix, ontwikkelaar van het gelijknamige bedrijfsapplicatieplatform, maakt zich op voor de grootste editie ooit van Mendix World. De eerste keynotesprekers zijn bekend, waaronder David Norton, Research Director van Gartner, en daarnaast groeit de lijst met sponsors snel. Mendix World 2014 vindt plaats op 3 en 4 april in de legendarische Cruise Terminal te Rotterdam.

Mendix World 2014 is het grootste community-evenement van het jaar, waar experts, ontwikkelaars en partners die zich met Mendix bezighouden bij elkaar komen om ideeën, tips en best practices uit te wisselen. Tijdens de tweedaagse conferentie zal een mix van inspirerende en praktische content de revue passeren, allemaal bedoeld om IT-afdelingen te helpen om krachtige multi-device applicaties te bouwen. Essentieel hierbij is bovendien dat dit met Mendix sneller, gemakkelijker en goedkoper gaat, dan met conventionele methodes.

Programma
Het programma van Mendix World 2014 bestaat uit meer dan 20 sessies in verschillende tracks, waarin de focus ligt op best practices, ontwikkelaarsdiscussies, case studies van klanten, tips van expert, technologische ontwikkelingen en platforminnovaties. Ook zijn er strategische keynotes van onder andere Mendix CEO Derek Roos, CTO Johan den Haan en Gartner Research Director David Norton. Aanvullende sprekers worden binnenkort bekend gemaakt.

Door de grote interesse in Mendix World 2014 zijn de beschikbare sponsorships vrijwel direct ingevuld door diverse Mendix-parters, waaronder Appronto, Bizzomate, CAPE Groep, Finaps, First Consulting, FlowFabric, ITvisors, Magnus, Mansystems, en Rond.

“Als je kijkt naar het hoge niveau van de sprekers, de vraag naar sponsorships en het enthousiasme in de community, wordt Mendix World 2014 ons grootste en meest succesvolle event ooit ,” zegt Gottfried Sehringer, Vice President Marketing van Mendix. “Ontwikkelaars, IT- en business-professionals hebben veel behoefte aan een nieuwe aanpak voor het ontwikkelen van applicaties. We zijn blij dat we dit inspirerende evenement kunnen organiseren, dat zo ontzettend goed wordt ontvangen in de markt.”

Registratie geopend
Dit jaar worden meer dan 1.000 bezoekers verwacht op Mendix World 2014. Inmiddels is de registratie geopend en tijdelijk is er een early-bird registratieprijs van €179 beschikbaar.

Meer weten over de conferentie of direct registreren? Ga naar www.mendixworld.com.

Sehringer: “Ontwikkelaars, IT- en business-professionals hebben veel behoefte aan een nieuwe aanpak voor het ontwikkelen van applicaties. We zijn blij dat we dit inspirerende evenement kunnen organiseren, dat zo ontzettend goed wordt ontvangen in de markt.”